درباره ایکیا

خرید ایکیا در خوزستان و تحویل درب منزل

خرید ایکیا در خوزستان

خرید ایکیا در خوزستان برای شهروندان این شهر به راحتی انجام می‌شود. اگر شما ساکن خوزستان هستید و می‌خواهید بدانید که چطور باید محصولات ایکیا اصل را درب منزل خود تحویل بگیرید با ما همراه باشید.

 

ابتدا اجازه بدهید برند با کیفیت ایکیا را برای شما معرفی کنیم.

 

شرکت ایکیا کیست و از کجا آمده است؟

ایکیا ikea یکی از بهترین تولید کنندگان بزرگ دنیا در زمینه لوازم منزل و دکوراسیون است که در این مطلب بصورت کامل این شرکت را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ایکیا یا بهتر بگوییم ایکه‌آ (IKEA) یک شرکت چند ملیتی است که زادگاه اصلی آن کشور سوئد و هم اکنون هلند می‌باشد و در سال 1943 توسط اینگوار کمپراد تاسیس شده و تا به امروز مشغول فعالیت گسترده در دنیا می‌باشد.

مردم دنیا این شرکت را بیشتر در زمینه فروش تخت‌خواب، مبلمان و سایر کالاهای فرعی از این دست می‌شناسند.

در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در هلند واقع شده که در سال 1958 برای گسترش کسب و کار خود دفتر دیگری را در سوئد افتتاح کرد.

 

ایکیا بصورت کلی بیش از 120 هزار کالای مصرفی خانگی مانند انواع مبلمان، کمد، کابینت،‌ تخت‌خواب، کالای خواب، سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودک، لوازم آشپزخانه و پخت و پز و انواع ظروف شامل سرامیکی، چینی، پلاستیکی و … را تولید می‌کند.

 

شرکت ایکیا همیشه دوست دارد شما تمام دکوراسیون منزل خود را با وی هماهنگ و ست کنید. به همین دلیل این شرکت در زمینه لوازم آشپزخانه هم صاحب محصولات بسیار زیبا و مدرنی است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

تاریخچه شرکت ایکیا و موسس آن

بنیان گذار شرکت ایکیا در کودکی در خیابان‌های جنوب کشور سوئد دستفروشی می‌کرد. اغلب کبریت می‌فروخت.

چه کسی فکرش را می‌کرد که پسرک کبریت فروش امروز صاحب یکی از بزرگترین فروشگاه‌ها و تولید کنندگان لوازم منزل باشد؟

این شرکت چند ملیتی امروز در 46 کشور و 351 شعبه در جهان می‌درخشد.

آقای  اینگوار کامپراد با هوش و استعداد کسب و کاری که از بچگی داشت، در سن 17 سالگی ایکیا را تاسیس کرد و طولی نکشید که به یک شرکت بسیار بزرگ رسید و رشد بالایی را هر سال داشت.

زمینه های فعالیت شرکت ایکیا در حال حاضر چیست؟

بصورت کلی هر چیزی که در منزل می‌تواند باشد را این شرکت تولید و عرضه می‌کند.

شرکت ایکیا هر آنچه که می‌تواند در منزل استفاده شود را طراحی، تولید و عرضه می‌کند.

برای بهتر روشن شدن موضوع باید به دسته بندی‌ کلی این شرکت اشاره کوچکی داشته باشیم.

 

  • مبلمان منزل
  • مبلمان و وسایل اتاق خواب
  • کمد و نظم دهنده منزل
  • آشپزخانه و تمامی لوازم و وسایل آن
  • لوازم کودک
  • منسوجات خانگی
  • دکوری
  • وسایل هوشمند سازی منزل
  • نور و کالاهای وابسته به آن
  • ظروف آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی،‌ حمام و تمامی هر آنچه برای آن نیاز است
  • فرش و کفپوش
  • لوازم مورد نیاز برای فضای باز و بالکن
  • لوازم شوینده و لباسشویی
  • ابزارآلات و لوازم جهت بهبود منزل
  • گل و گیاه و تمامی وسایل و لوازم آن
  • لوازم الکترونیکی شخصی و منزل
  • لوازم و وسایل مراقبت از حیوانات خانگی
  • لوازم و وسایل مخصوص کار و اداری
  • انواع خوراکی
  • و ….

 

همانطور که مشاهده کردید چیزی نیست که در منزل بخواهید و ایکیا آنرا نداشته باشد.

 

اما محبوب‌ترین محصولاتی که از همه پرفروش تر هستند شامل مبلمان، صندلی، کتابخانه و قفسه و تخت خواب هستند.

یعنی بیشتر مردم جهان کالاهای چوبی این شرکت را بیشتر از همه دوست دارند و می‌خرند.

این شوخی نیست که یک شرکت بتواند 1% از صنعت چوب جهان را در اختیار خود داشته باشد. آنهم یک شرکت به تنهایی.

عامل اصلی موفقیت این شرکت در استراتژی و برنامه ریزی درست آن است که در بخش اول آن مستقیما به این اشاره می‌کند که محصولات ایکیا باید طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک داشته باشد.

این طرح‌ها باید در عین سادگی و زیبایی بسیار خلاقانه باشند و با کیفیت و دوام بسیار بالا بتوانند جای خود را در خانه‌های مردم سراسر دنیا باز کنند.

همین باعث شد تا ایکیا به برند شماره 1 محصولات خانگی جهان تبدیل شود.

بدون شک اگر شما محصولی را از ایکیا و هر شرکتی که فکرش را می‌کنید در کنار هم قرار دهید و مشخصات آن دو را پاک کنید، قطعا انتخاب اشخاص ایکیا است. زیرا کیفیت ساخت و دیزاین امروزی آنها فورا خودش را نشان می‌دهد.

 

یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های این شرکت قیمت پایین در مقابل فروش بالا می‌باشد. این شرکت با حذف واسطه‌ها و از تولید به مصرف کردن کالاها و در کنار آن کم کردن حاشیه سود خود،‌ سود کلی بسیار بالایی را همه ساله از آن خود می‌کند.

 

معرفی مراکز اصلی خرید ایکیا در خوزستان

شهر خوزستان یکی از بزرگترین شهرهای ایران است که دارای مراکز خرید بسیار بزرگی است.

شما می‌توانید محصولات  ایکیا مورد نظر خود را بصورت حضوری از این مراکز تهیه کنید.

 

  • مرکز خرید نگین اهواز
  • مرکز خرید رویال پارس
  • مرکز خرید ستیلا
  • مرکز خرید زیتون
  • مرکز خرید تشریفات
  • سیتی سنتر مهزیار
  • مرکز خرید زهره
  • بازار امام رضا
  • مجتمع تجاری برج کیانپارس
  • مرکز خرید کارون

 

معرفی سریع مراکز خرید ایکیا در خوزستان

 

مرکز خرید نگین اهواز

مرکز خرید نگین ایرانی یکی از مدرن ترین مراکز خرید اهواز است. این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین مکان های لوکس اهواز است. 

به همین دلیل اهوازی ها مرکز خرید نگین اهواز را به سایر نقاط شهر ترجیح می دهند. 

مرکز خرید رویال پارس

رویال پارس مال یکی از زیباترین و گران ترین مراکز خرید اهواز است. این مرکز خرید بزرگ‌ترین مرکز خرید اهواز است.

 

مرکز خرید ستیلا

مرکز خرید ستیرا یکی از جدیدترین مراکز خرید اهواز است که پیش بینی می شود تا پایان سال 1400 افتتاح شود. این مرکز خرید هفت طبقه از امکانات تجاری و اداری، شهربازی و فودکورت تشکیل شده است. این مرکز خرید پس از افتتاح یکی از بزرگترین مراکز خرید اهواز خواهد بود.

 

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون هفت طبقه است و یکی از شلوغ ترین مراکز خرید اهواز است که جالب ترین نکته در مورد این مرکز خرید سفارش است. هر طبقه از مرکز خرید زیتون به یک گروه کالایی اختصاص دارد. یعنی اگر برای تفریح ​​به زیتون رفتید. می توانید از طبقه اول شروع کنید و به سمت بالا بروید. اما اگر به قصد خرید چیزی به این مرکز خرید می آیید. می توانید مستقیماً به طبقه مورد نظر بروید.

این مرکز خرید 177 فروشگاه در خود جای داده است.

 

مرکز خرید تشریفات

به دلایل زیادی می توانید مرکز خرید جشنواره اهواز را برای خرید و تفریح ​​انتخاب کنید. در واقع ریشام یکی از زیباترین و کامل ترین مراکز خرید اهواز است. در این مرکز 6 طبقه، 4 طبقه به فروشگاه، زیورآلات، دکوراسیون داخلی و فرش اختصاص دارد.

 

سیتی سنتر مهزیار

مرکز شهر مهزیار ساختمانی 11 طبقه است که در طول روز شما را سرگرم خواهد کرد. خرید، بازی، غذاهای خوشمزه، فضایی شاد و قیمت های خوب و مقرون به صرفه، این مرکز هر آنچه را که از یک روز عالی می خواهید برای شما به ارمغان می آورد. دو طبقه اول مرکز شهر مهزیار به یک هایپرمارکت بزرگ اختصاص دارد که هر آنچه برای خانه شما نیاز دارید را ارائه می دهد.

 

مرکز خرید زهره

مرکز خرید زهرا یکی از مراکز خرید اهواز است که در آن می توانید انواع پوشاک و لوازم خانگی را با قیمت مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید زیبا و مدرن در سال 1393 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون این مرکز مکانی عالی برای خرید و گذراندن وقت با خانواده و دوستان بوده است.

 

بازار امام رضا

اگر قصد خرید جهیزیه یا لوازم منزل در اهواز را دارید، بازار امام رضا طبقاتی یکی از مراکز خریدی است که می توانید به آن سر بزنید. این بازار مبلمان، فرش، تخت و انواع لوازم برقی را به مشتریان خود عرضه می کند. کیف، کفش و اسباب بازی با قیمت مناسب را می توانید در بازار امام رضا پیدا کنید.

 

مجتمع تجاری برج کیانپارس

برج کیانپارس مجموعه ای 7 طبقه است که 2 طبقه آن به ساختمان های تجاری اختصاص دارد. طبقات باقی مانده از برج دفاتر اداری، مدارس، پزشکی است. و اداره ثبت اسناد اکثر واحدهای تجاری برج کیانپارس بوتیک و جواهر فروشی هستند.

مجموعه خرید برج کیانپارس یکی از مراکز خرید اهواز است که در آن انواع پوشاک و زیورآلات توسط برندهای مطرح و معروف از سراسر جهان عرضه می شود. در نتیجه قیمت اجناس در این مرکز خرید ممکن است کمی بالاتر از جاهای دیگر باشد. متاسفانه مرکز خرید برج کیانپارس پله برقی ندارد و آسانسورهای برج فقط برای اتاق های اداری است.

 

مرکز خرید کارون

کارون یکی دیگر از مراکز خرید اهواز است که 5 طبقه دارد. دو طبقه اول برای واحدهای تجاری و بقیه طبقات بیشتر مطب هستند. در این مرکز خرید انواع کیف، کفش و پوشاک زنانه را خواهید یافت. چیزی که باعث می شود مجموعه کارون را برای خرید انتخاب کنید پارکینگ سه طبقه این مجموعه است. با استفاده از این فضای پارک، در حین خرید نگران جای پارک یا ایمنی خودرو خود نباشید.

 

آیا تضمینی برای اصل بودن ایکیا در فروشگاه‌های گفته شده وجود دارد؟

 

مراکز خرید بسیار زیادی در خوزستان وجود دارد که می‌توانید ساعت‌های بسیاری را در آن سپری کنید. این تنها یک لیست و نمونه بسیار کوچکی از بازارهای متعدد خوزستان بود.

بسیاری از محصولات ایکیا در بازار به صورت کپی و غیر اصل عرضه می‌شوند. بسیاری از فروشگاه‌ها هم ، همه محصولات ایکیا را با هم ندارند.

ما به هیچ وجه تضمین نمی‌کنیم که محصولات عرضه‌شده در بازار‌های گفته شده اصل هستند.

سوال اصلی اینجا است که برای خرید ایکیا در خوزستان بصورت کامل و  اصل باید چه کنیم؟

 

خرید ایکیا در خوزستان به صورت خیلی آسان و مطمئن

برای خرید ایکیا در خوزستان 2 راه پیش روی شما عزیزان وجود دارد.

راه اول برای خرید محصولات ایکیا در خوزستان

شما باید با صرف وقت بسیار به هر یک از مراکز خرید مراجعه کرده و فروشگاه‌های آنرا بصورت کامل زیر و رو کنید تا ایکیا مورد نظرتان را پیدا کنید. 

در این روش شما می‌توانید بصورت حضوری جنس مورد نظر را مشاهده کنید، اما از اصل بودن و قیمت اصلی آن مطمئن نخواهید بود.

برای این کار به سراغ روش دوم هم می‌رویم.

راه دوم و ساده تر برای خرید ایکیا اصل چیست؟

راه دوم یک راه بسیار هوشمندانه و به صرفه است. دیگر نیازی نیست سفر  و از خانه یا محل کار خود خارج شوید.

هزینه‌های جانبی یک خرید از مراکز بزرگ را هم نخواهید داشت. زیرا وقتی در شرایط خرید مجتمع‌ها و فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد، خواه ناخواه بسیار خرید می‌کنید.

از طرفی هزینه‌ها و مشکلات حمل و نقل و پارکینگ را هم به آن اضافه کنید.

برای خرید محصولات اصل ایکیا می‌توانید با چند کلیک ساده و  به راحتی از طریق سایت ایکیا تهران هر کالایی که از ایکیا دبی نیاز دارید بصورت ریالی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شاید کسان زیادی باشند که ادعا کنند ما هر محصولی را از خارج از کشور برای شما تهیه و ارسال می‌کنیم.

اما آیا شما از اصالت آنها مطمئن هستید؟ از کجا معلوم می‌شود که یک کالای اصل را با کالای تقلبی که اتفاقا بسیار شبیه به اصل است را جا‌به‌جا کرده و برای شما ارسال نکنند؟

 

شما هموطن عزیز شایسته داشتن بهترین‌ها هستید. ایکیا تهران بصورت تضمین کالا اصل ایکیا را به ایران وارد کرده و درب منزل به شما تحویل می‌دهد. برای اطمینان خاطر هم می‌توانید همان درب منزل نیز پرداخت ریالی خود را داشته باشید.

با توجه به اینکه ممکن است کالایی در لیست کالاهای ایکیا تهران نباشد، در صورت تماس با پشتیبانی می‌توانید کالای مورد نظر خود را بصورت ریالی درب منزل تحویل بگیرید و از کالای ایکیا اصل خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید