درباره ایکیا

آموزش تشخیص درست محصولات ایکیا اصل و تقلبی

ایکیا اصل و تقلبی

ایکیا اصل و تقلبی را از کجا باید تشخیص بدهیم؟

از زمانی که مردم فهمیدند که می‌توانند کالاهایی را بسازند و آنها را در ازای دریافت پول به دیگری واگذار کنند، سودجویانی هم بودند که در سودای عرضه کالای تقلبی به جای کالای اصلی سود خود را چند برابر کنند.

داستان‌های زیادی را شنیده‌اید که داخل محصولات از مواد اولیه نامرغوب و یا غیر منتظره‌ای استفاده می‌کنند و برای عرضه بهتر، از نام و برند معروفی استفاده می‌کنند.

امروزه هم اجناس تقلبی تولید می‌شوند و هم اجناس کپی. در هر 2 حالت این دو اصل نیستند.

زمانی که یک سازنده از روی جنس اصلی کپی می‌کند، سعی می‌کند تا آنرا با رقابت با محصول اصلی در بازار عرضه کند. چون واقعا نمی‌تواند با تولید کننده اصلی رقابت کند، مجبور می‌شود تا محصول خود را ارزان‌تر عرضه کند.

این جاست که تولیدکننده سودجو سعی می‌کند از کیفیت و نوع مواد اولیه مصرفی کم کند و سعی کند فقط ظاهر محصول شبیه به محصول اصلی باشد.

بدین ترتیب شما وقتی یک جنس تقلبی را با قیمت بسیار پایین‌تر تهیه می‌کنید، به محض استفاده متوجه کیفیت بسیار پایین آن خواهید شد.

 

نحوه تشخیص ایکیا اصل و تقلبی چطور ممکن است؟

نه تنها برای ایکیا بلکه برای تمام برندها مطرح دنیا این فرمول صدق می‌کند.

قبل از هر چیز جنس مورد نظر را خوب نگاه کنید.

یک محصول اصل و برند بزرگ، به این راحتی‌ها برند نمی‌شود.

در نگاه اول فرق ایکیا اصل و تقلبی در بی عیب و نقص بودن آن است.

بررسی اولیه برای تشخیص ایکیا اصل و تقلبی

 

زمانی که صحبت از یک جنس اصل می‌شود و پشت سر آن یک برند معروف است،‌ باید توجه داشته باشید که تولیدکنندگان محصولات اصل، همیشه کیفیت بی نظیری داشته و به تمام جزئیات آن محصول دقت می‌کنند و کاملا بدون عیب و نقص هستند.

برای اولین بار که محصول شرکت ایکیا را مشاهده می‌کنید، ابتدا همه قسمت‌ها را خوب نگاه کنید.

قسمت‌های رنگی نباید به هیچ عنوان دارای رنگ‌های بی کیفیت باشند. باید محصول بصورت کامل و یکدست رنگ شده باشد.

همچنین قسمت‌هایی که در آن اتصالات یا پیچ و دسته و … هستند، نباید هیچ گونه زائده‌ ای داشته باشند.

باید همه چیز تمیز و خوب باشد.

باید حس کیفیت را فورا به شما انتقال بدهد.

از نظر ظاهری که همه چیز درست بود، حال باید به آرم و علائم تجاری که روی محصول درج شده است خوب دقت کنید.

معمولا تمام محصولات شرکت ایکیا دارای لیبل و نشان تجاری هستند. مگر محصولاتی که واقعا درج نام تجاری برای آن ممکن نباشد.

اگر از ظروف، ماگ و امثال آن خریداری می‌کنید، باید زیر آنها لیبل و مشخصات محصول به صورت کامل و بی نقص چاپ شده باشد و اینکه حتما کشور سازنده آن باید قید شده باشد.

 

سومین چیزی که باید به آن دقت کنید قیمت است. اولا که محصولات فیک قیمت پایین‌تری دارند. اما لزوما برای همه محصولات این طور نیست. اگر قیمت پایین بود که مشخص است جنس فیک را به شما معرفی می‌کنند.

اما باید توجه داشته باشید که در خیلی از موارد برای جلوگیری از این مسئله، تولیدکنندگان فیک قیمت را با قیمت اصل یکی در نظر می‌گیرند تا شناسایی نشوند.

 

چک کردن برچسب برای تشخیص ایکیا اصل و تقلبی

ایکیا اصل و تقلبی

برای شروع شما باید 2 برچسب را چک کنید. برچسب روی محصول و برچسب روی بسته‌بندی ارسالی.

غیر ممکن است اگر بگوییم ایکیا روی بسته‌بندی و محصول برچسب مشخصات درج نکند.

اگر هیچ برچسبی مشاهده نکردید، باید به ایکیا اصل و تقلبی شک کنید.

برای چک کردن و تشخیص محصول  ایکیا اصل و تقلبی باید در قسمت برچسب کد محصول را پیدا کنید. همچنین در کنار کد محصول، باید لوگوی جدید ایکیا هم درج شده باشد.

این کد محصول هم باید روی محصول باشد و هم روی برچسب بسته‌بندی ارسالی. اگر کوچکترین مغایرتی مشاهده کردید، کالا را برگردانید.

همچنین می‌توانید کد کالا را در سایت ایکیا چک کنید و از اصالت آن مطمئن شوید.

 

بررسی تخصصی کارتن و بسته‌بندی  ایکیا اصل و تقلبی

ایکیا اصل و تقلبی

محصول اورجینال ایکیا، یک بسته بندی مشخص دارد که بسیار شکیل و مرتب است. همچنین روی بسته بندی محصول، آرم تجاری برند ایکیا و برچسب کد محصول وجود دارد. معمولا محصول تقلبی ایکیا بسته بندی‌های بهم ریخته‌ای دارند که ظاهر نامناسب آن در نگاه اول مشخص است. مشتریان ثابت ایکیا در یک نگاه و باتوجه به ظاهر، معمولا حدس می‌زند که جنس تقلبی است. به یاد داشته باشید محصولات تقلبی یک کپی از محصول اصلی است که ظریف کاری‌های محصول اورجینال را ندارد؛ به همین دلیل با بررسی دقیق می‌تواند تقلبی یا اورجینال بودنش را تشخیص دهید.

 

برای خرید محصولات اصل ایکیا می‌توانید با چند کلیک ساده و  به راحتی از طریق سایت ایکیا تهران هر کالایی که از ایکیا دبی نیاز دارید بصورت ریالی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شاید کسان زیادی باشند که ادعا کنند ما هر محصولی را از خارج از کشور برای شما تهیه و ارسال می‌کنیم.

اما آیا شما از اصالت آنها مطمئن هستید؟ از کجا معلوم می‌شود که یک کالای اصل را با کالای تقلبی که اتفاقا بسیار شبیه به اصل است را جا‌به‌جا کرده و برای شما ارسال نکنند؟

 

شما هموطن عزیز شایسته داشتن بهترین‌ها هستید. ایکیا تهران بصورت تضمین کالا اصل ایکیا را به ایران وارد کرده و درب منزل به شما تحویل می‌دهد. برای اطمینان خاطر هم می‌توانید همان درب منزل نیز پرداخت ریالی خود را داشته باشید.

با توجه به اینکه ممکن است کالایی در لیست کالاهای ایکیا تهران نباشد، در صورت تماس با پشتیبانی می‌توانید کالای مورد نظر خود را بصورت ریالی درب منزل تحویل بگیرید و از کالای ایکیا اصل خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید